קיוון הרוח מצייץ

רגיל

אני פותחת כאן שירות מיוחד לקוראי קיוון הרוח, משולב עם טוויטר.

התגלתה לי במפתיע דרך לדעת איזה בקשות מגיעות לקיוון הרוח מ-גוגל. אני לא יודעת מי השואלים ומתרשמת שחלק מהבקשות מקבלות כאן תשובה מתאימה וחלקן – לא. חלקן – טוב שהגיעו הלום, חלקן – הגיעו לכאן בטעות, בגלל ניסוח לקוי, חוסר הכרות עם התחביר של גוגל ועוד כמה טריקים.

התגלית הזאת משתלבת עם העובדה שהתחלתי להשתמש בטוויטר. מצאתי כמה אנשים לעקוב אחריהם. תראו למשל את @Mohammad_Syria: זה כאילו שאני אקרא לעצמי @sara_israell. והרי בנוסף לכך שאני לא שרה – אני גם לא בישראל. אז @Mohammad_Syria, עם שגיאות כתיב באנגלית… נו טוב.

בנוסף לזה שאני לא יודעת אחרי מי לעקוב – אחרי עוקבים רק אישי הטוב @yehuda_peled (נו מה?) וחברתי האהובה @Shoshie.

מעתה אתחיל לשלב את שני החידושים האלה בחיי: אצייץ למחפשים שנקלעו  לכאן בטעות, או שיש לי משהו מעניין להוסיף למידע שהם העלו או למידע שאני חושבת שהם רצו להעלות. שרותי מידענות בציוצים.

אתם מוזמנים למצוא כבר עכשיו טוויטים שלי @simashimony שמיועדים לאלמונים שהגיעו עד הלום בחפשם תשובות. שיהיה בכיף.

»

  1. סימה, את נהדרת! את לא מבזבזת זמן. מגלה כל העת חידושים ומחדשת בעצמך. אני רוצה לנסות את הציוצים אבל לא עומדת בקצב שלך. מוזר בעיני שאנשים מכל מקום מגיבים ל"ציוצים" שלך. לאן בדיוק מגיעות השאלות מגוגל? לבלוג שלך? תמיד מענין לקרוא מה שאת כותבת. בברכת חג שמח שושנה

    • תודה, שושנה,

      חשוב לי להסביר איך אני מבינה את הסיטואציה.

      כשאת מגיעה לאתר כלשהו – גוגל רושמים מה השאלה שהביאה אותך לאתר הזה.

      הסטטיסטיקה הזאת ניתנת לשליפה – והבלוג עושה זאת עבורי ושולח לי את רשימת השאלות שהביאו אנשים לקרוא בבלוג שלי.

      לא מי האנשים ששאלו אלא מה בדיוק הם הקלידו.

      הנה שאלה שנרשמה היום:

      קריאת עברית בקינדל

      מישהו הקליד כך בגוגל, קיבל רשימת אתרים – ונכנס לבלוג שלי לרשומה הזאת:

      עברי דבר Eברית? השוואה בין שני קוראי ספרים אלקטרוניים – קינדל ו-Evrit

      שם הוא קיבל תשובה, שאולי סיפקה אותו ואולי לא

      את רשימת השאלות הזאת אני מקבלת בכל יום – ועליה אני מגיבה, אם יש צורך או אם אני יודעת (או לא מתעצלת) להשיב.

      כל טוב,

      סימה שמעוני

      @simashimony

להשאיר תגובה

