שנה טובה עירית לינור! אנחנו החיים!

רגיל

עירית לינור

במהדורת ה-26 בספטמבר של המילה האחרונה אמרת שצריך להשקיע יותר "בציבור שאינו נושא דיווידנדים. הקשישים והזקנים שאין להם שום מקום בכלום. וגם הנכים. אלה שרק צריך להשקיע בהם. שמבחינת התרומה הכלכלית שלהם לחברה אתה לא תראה מהם הרבה." אז בתור אשה נכה, בת לאמא זקנה עם אלצהיימר – – – סליחה.. כלומר, אני בהחלט מרגישה חלק מהחברה הסובבת אותי ואמא שלי היא תמיד אמי האהובה. אבל את הוצאת את שתינו מהכלל, כי אנחנו לא "נושאות דיווידנדים". אז — שנה טובה גם לך, עירית.

שנה טובה רויטל סבירסקי. אכן! אנחנו (את ואני) החיים!

ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי. מנהלת פרויקטים צפון, עמותת נגישות ישראל. רויטל וחברות.

יו"ר נגישות ישראל צפון טורחת יומם וליל במאור פנים ובמרץ כדי שהסביבה תהיה נעימה ומסבירת פנים לזקנים ולנכים, ובעצם לכל העולם ואחותו, דיווידנדים ולא דיווידנדים. שנה טובה רויטל!

שנה טובה קרן נויבך, מגישת סדר יום ברשת ב' של קול ישראל

קרן נויבך

תודה על ההשתלמות שאת מעבירה למאזינייך בבוקר בנושאי כלכלה וחברה! תודה על מילון המחאה החברתית שאת מכותבותיו המוכשרות. כמה חבל לי ואף קשה מנשוא לעתים לשמוע אותך ואת  עמיתייך טובעים בתוך ביצת הפרסומות הפרועה שנכפית על כולנו, באשמת ההנהלה הנפשעת של רשות השידור. שנה טובה ואופטימית לך, קרן.

שנה טובה יוחאי בנקלר, מחבר הספר
TheWealth of Networks

The Wealth of Networks

למרות שהספר נכתב בבוסטון – הוא מספר עלינו, כאן ועכשיו. הנה דוגמית לרלוונטיותו: למי  שתוהה מה הסוד שגורם לאנשי ערוץ 10 לשתוק את ההתפטרות הקבוצתית בפרשת המיליארדר אדלסון – הנה התשובה שלי, לאחר קריאה בספר: קל לחנוק באיומים ובהפחדות ערוץ תקשורת מסחרי. אבל כמעט בלתי אפשרי לחנוק בלוגרים, רשתות חברתיות, מקורות מידע לא מסחריים, מיילים וכדומה. עיקרו של דבר מבחינתי: יש! שנה טובה לך, פרופסור בנקלר.

שנה טובה ויקיפדיה

שמחתי עד מאוד למצוא בך בית בזמן שהותי בחו"ל, וגם נשארתי בבית הזה עכשיו כשחזרתי, והדיירים שלך הסכימו לי לכתוב 9 ערכים בעברית  ועוד אחד באנגלית ועוד כהנה וכהנה עיסוקים שאת מספקת לי. כיף להיות שייכת. שנה טובה לאנשי ויקיפדיה!

שנה טובה לאנ"ש בחוף בצת. אנחנו ננצח!

חוף בצת

שנה טובה לאנשי נחל בצת. גם אנחנו ננצח. באמת!

צילם: אלישע דביר, רכז המאבק להצלת נחל בצת

»

כתיבת תגובה

